.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيروزي سه بر صفر استقلال برابر ملوان

تيم فوتبال استقلال تهران موفق شد با سه گل در ورزشگاه آزادي، تيم ملوان بندرانزلي را در هفته سي‌و يكم ليگ برتر،‌ شكست دهد.

به گزارش ايسنا، در ادامه هفته سي‌و يكم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر تيم استقلال تهران موفق شد عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادي تهران با نتيجه سه بر صفر تيم ملوان بندرانزلي را شكست دهد.

قضاوت اين بازي را سعيد مظفري‌زاده بر عهده داشت و گل‌هاي تيم استقلال را آرش برهاني (دو گل) در دقايق 32 و 36 و فابيو جان‌وارير (80) به ثمر رساندند.

تيم استقلال در اين بازي موقعيت‌هاي خطرناكي را روي نفوذ از جناحين و سانتر روي دروازه حريف ايجاد كرد كه در سه فرصت توانست به گل برسد؛ همچنين فرهاد مجيدي هم در نيمه دوم توپي را وارد دروازه ملوان كرد كه داور آن را مردود دانست. تيم ملوان هم در اين مسابقه ضعيف ظاهر شد و در تمام طول بازي روي نتيجه‌گير از ضدحملات برنامه داشت؛ اندك موقعيت‌هاي اين تيم هم با درخشش وحيدطالب‌لو دروازه‌بان استقلال و بي‌دقتي بازيكنان ملوان به هدر رفت.

برهاني با دو گلي كه امروز براي تيمش به ثمر رساند، 21 گله شد و هم رديف رضا عنايتي در فهرست گلزن‌ترين بازيكنان تاريخ ليگ فوتبال ايران قرار گرفت.

تيم استقلال با اين پيروزي و با كسب 61 امتياز در صدر جدول ليگ برتر همچنان قرار مي‌گيرد و البته تيم ذوب‌آهن را با 60 امتياز اصلي‌ترين تعقيب‌كننده خود براي كسب عنوان قهرماني اين رقابت‌ها مي‌بيند.

بازي با فولاد خوزستان در اهواز، سايپا كرج در تهران و پيام خراسان در مشهد، سه بازي پاياني استقلال تا انتهاي ليگ برتر هستند.

تيم ذوب‌آهن رقيب استقلال براي كسب قهرماني ليگ هم تا پايان مسابقات با تيم‌هاي برق در شيراز، ملوان در بندرانزلي و فولاد خوزستان در اهواز ديدار مي‌كند.

هم‌چنين تيم ملوان هم پس از ديدار با استقلال با 36 امتياز در جايگاه سيزدهم جدول قرار مي‌گيرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.